گاهی اوقات به دلیل افزایش قیمت هارد و یا دلایل دیگر کاربران میخواهند از هارد کامپیوتر در دستگاه DVR/NVR استفاده شود . این امر به دلایلی عملکرد صحیح ثبت تصاویر را مختل می سازد وممکن است هنگام بازپخش ، تصاویر منقطع ببینیم و یا به دستگاه آسیب واردشود . در ذیل این مطلب به دلایلی که استفاده از هارد کامپیوتر در دستگاه را صحیح نمیداند می پردازیم:

۱.سیستم نظارتی باید به صورت متناوب وپیوسته اطلاعات را پردازش وثبت کند . برای وقوع این امر هارد باید متناوبا عمل خواندن ونوشتن را انجام دهد . هاردهای اینترنال مخصوص سیستم های مداربسته به گونه ای طراحی شده است که میتواند بی وقفه وبه صورت 24ساعته کارکند.این امر باعث میشودکه پردازش اطلاعات به بهترین نحو صورت گیرد؛وعملکرد دستگاه به حالت بی وقفه ارتقایابد.دراین حالت هاردمیتواند ۷ روزهفته به صورت ۲۴ ساعته کارکند.درحالی که طراحی هاردهای کامپیوتری حداکثر فعالیت ۸ساعت درروز و۵ ساعت در هفته را ممکن میسازد.

۲.سیستم مداربسته برای اینکه عملکرد بی وقفه و صحیحی داشته باشد باید بتواند در برابر گرما پایدارترباشد.مصرف برق درسیستم های مداربسته اهمیت بسیاردارد بخصوص وقتی دستگاه DVR/NVR حامل چند هارد باشد.

بدیهی است هرچه برق مورد نیاز DVR/NVR کمترباشد،دما کاهش می یابد واین امر کمک میکند عملکرد DVR/NVR در محیط پایدارتری باشد. جریان برقی که هاردهای کامپیوتری برای شروع به کار نیازدارند 3.2 تا 8 آمپراست درصورتی که هاردهای نظارتی فقط به جریان 2 امپر نیازدارند.هارد کامپیوتر در سیستم نظارتی ممکن است باعث جریات کشی بیش از حد از دستگاه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *